Hoe kunt u een klacht indienen?

Heeft u een klacht? Laat het ons weten, dat geeft ons de mogelijkheid om gezamenlijk te kijken naar een goede oplossing. Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen. We nemen uw klacht altijd serieus en gaan vertrouwelijk met uw gegevens om.


Bespreken met direct betrokken medewerkers

We vragen u uw klacht als eerste te bespreken met de direct betrokken medewerker(s). Het kan zijn dat er sprake is van een misverstand en dan zoeken we graag naar een goede oplossing.


Als u er met ons niet uitkomt

Bent u toch niet tevreden met de manier waarop wij uw klacht behandelen? Dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter Bevordering van de Tandheelkunde (KNMT). De KNMT heeft een onafhankelijke klachtencommissie die klachten van patiënten onderzoekt en in behandeling neemt.

Hier vindt u meer informatie: Ontevreden over je tandarts? Dit kun je doen


Feedback

We horen het ook graag als u vindt dat we iets beter kunnen doen. Op die manier kunnen we de kwaliteit van onze zorg en service verbeteren.